Alla inlägg under juli 2010

Av Nathalie - 24 juli 2010 20:45

Jag har tråkigt, så jag snodde denna av Lisa Ring.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Haha sov!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade på Family Guy.
Det sista du sa högt: Jag sjunger, så jag säger saker hela tiden ;) "Believe me it won't stop for nothing" var det senaste!
Det senaste någon sa till dig: "Ska jag ta med mig nyckel?" - Mamma
Vad har du druckit idag: Vatten, coca cola zero
Vad var det senaste du åt: Nachotallrik!
Vad var det senaste du köpte: Ostkrokar.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Solen är på väg ner och det är lite kyligt.
Godaste glassmaken: Jag älskr Piggelin! Men vanlig ÄKTA vanilj är nomnom
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Javisst.
Sover du tungt: Tror det. Har inte jättelätt för att vakna.
Drömmer du mardrömmar: Sällan.
Trivs du med ditt jobb: Jorå, börjar bli less på jordgubbar bara >_<
Senast du kysste någon: NÄVER BÄVER.
Senast du kramade någon:  Oj... Kan det vara någon gång på handbollen? När vi vunnit eller nåt? Haha.
Vad använder du för schampo:  Oj, vad heter det... Flaskan är lila...
Favoritklädsel: ÄLSKAR shorts och t-shirt <3<3 Uppsatt hår blir perfa också
Favoritlåt just nu: Väldigt många, lyssnar på She Wants To Be Me med Busted just nu men har så många låtar på spellistan så det går inte att välja.
Vad ser du om du tittar till höger: TVn, skrivbordet, nattduksbordet, väggen med McFly-loggan, en karta över Hastings, mitt golv, en soptunna, en kamera, ja ni fattar.
Vad gör dig glad just nu: Att jag är hemma ensam och inte behöver göra ett piss :)
Vad ska du göra härnäst: Prata med Olivia <3
Tråkigast just nu: Jag antar att jag är ganska tråkig xD Det är ungdomens dag och jag sitter ensam hemma! Lovely.
Höger eller vänsterhänt: Högeeeer.
Humör just nu: På topp!
Favoritgodis: Just nu är det Werther's Eclair
Kläder just nu: Handbollsshorts, KISS-t-shirt som mamma & pappa köpt, handbollsstrumpor, trosor och bh!
Sommarplaner: Träna häcken av mig och jobba!
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du något instrument: Försöker spela gitarr, men failar stort.
Morgon eller nattmänniska: NATT
Vad är viktigast för dig: Ishockey, handboll, vänner, släkten och att lyckas med det man vill i livet :)
Är du kittlig: Ibland.
Snarkar du: Tror inte det. Men jag PRATAR. Hahaha.
Stjärntecken: Oxe
Äckligaste insekten: Spindlar :|
Längtar du mest efter just nu: Statkraft Cup, Sundsvall Cup, Sparebank Cup, seriepremiär handboll/ishockey, ispremiär 7 augusti, kanske åka till Karlstad någon gång i höst. Mycket som händer serru!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


My life - my choices

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards