Direktlänk till inlägg 4 juni 2010

HIMYM

Av Nathalie - 4 juni 2010 23:51

Haaylooo!
Haha, höll på att börja skriva på engelska här, hehe, liiite förvirrad, eller?
Sitter iaf och kollar på How I Met Your Mother season 2 på datorn och spånar för fullt på hur jag ska kunna få ihop pengar till en Macbook Pro 13 tums dator. Vill verkligen ha en!
Senare i natt, närmare vid två, ska jag kolla på Philadelphia - Chicago i Stanley Cup slutspelet. Jag vet inte ifall jag ska kolla på hela, men jag ska iaf se början :)
Juste... Måste försöka ta mig ut och träna imorgon, heh.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 24 juli 2010 20:45

Jag har tråkigt, så jag snodde denna av Lisa Ring. Vad gjorde du kl 08 imorse: Haha sov!Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade på Family Guy.Det sista du sa högt: Jag sjunger, så jag säger saker hela tiden ;) "Believe me it won't stop for nothing" v...

Av Nathalie - 25 juni 2010 14:57

"Trevlig midsommar!" Har jag stått och sagt i fyra timmar, haha :p Eftersom mitt sommarjobb är att sälja jordgubbar så har det mesta jag har sagt varit;  "Tack! Varsågod och trevlig midsommar!" Men klockan två fick jag sluta och därför halvligger j...

Av Nathalie - 16 juni 2010 16:30

Var och kikade på niornas skolavslutning idag. Det var jättemånga duktiga som uppträdde, men speciellt måste jag ge en eloge till min barndomsvän Josefine Liljenberg Olsson som skrev sin egen låt och sjöng den. Tårarna strömmade då hon sjöng och jag ...

Av Nathalie - 7 juni 2010 22:13


   Visst är jag snygg? Host. Jag tror jag måste ha den blogg som typ är minst läst av alla i världen, hahah. Kanske för att jag uppdaterar typ never? Ajaaoo, tre dagar kvar i skolan nu och sen på fredag slutar viii :D Då lär man väl dra ner i parken ...

Av Nathalie - 30 maj 2010 02:33

Har kollat på röstningen av ESC och spazzat ihjäl mig till McFly live via stream från Lissabon ikväll. Heh. Tyskland vann ESC iaf, sen vet jag inte hur det blev. Tror Danmark kom ganska högt upp iaf. Nu är klockan halv tre och jag spazzar fortfarande...

Presentation


My life - my choices

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Skapa flashcards