Alla inlägg under maj 2010

Av Nathalie - 30 maj 2010 02:33

Har kollat på röstningen av ESC och spazzat ihjäl mig till McFly live via stream från Lissabon ikväll. Heh.
Tyskland vann ESC iaf, sen vet jag inte hur det blev. Tror Danmark kom ganska högt upp iaf.
Nu är klockan halv tre och jag spazzar fortfarande över hur snygg Tom Fletcher har blivit. Jävla britt...
Oh well, min hals gör ont efter att ha sjungit med i låtar, men jag sjunger ändå Higher med Erik Grönwall...
Ska dejta kudden nu tror jag! 
  
Hoppas jag inte vaknar sådär imorn, hahah.

Av Nathalie - 28 maj 2010 21:38

Idag släpps iPad på Apple Store i London och jag måste säga att vilken JÄVLA kö!
Såg en bild från twitter förut, men glömde spara den, så klantig som jag är.
Anywhoo... Började med måltidsersättning igår men ersätter bara en måltid per dag, eftersom det blir svårt med skolan och så.
Under sommaren kör jag nog på bara Modifast, som det heter, men jag vet inte riktigt än.
Det blev ett kort inlägg idag, för nu ska jag kolla på The Heartbreak Kid på 5an :)
See yooou

Av Nathalie - 27 maj 2010 14:27

Tjenaree.
Då vi kom hem från London igår så åkte jag ner på Konsum för att köpa shampo och balsam, och hade jag inte träffat på Lisa, My och company så hade jag gått och haft tyska imorse!
Hade inte den blekaste aning om att vi hade mattenationella. Heh..
Men nu gjorde jag provet och det gick väl sådär, de första uppgifterna var inte så svåra men sen orkade jag inte tänka så jag var klar efter typ en halvtimme.
Sen efter det åkte jag hem och "käkade" lunch. Jag och mamma har köpt pulvermat, eller hur man ska säga, iaf mat i påsar som man blandar med vatten och de har lite kalorier osv. Typ måltidsersättning eftersom jag vill gå ner massa kilon.

Nu ligger jag här i sängen och hör regnet smattra mot fönsterbrädan.
Ska avsluta det här inlägget nu tror jag.
Ciao

Av Nathalie - 21 maj 2010 19:34

Sitter nu hos mormor i Njurunda och vi har kopplat upp oss på pappas telefon + dator. 
Hähähä.
Snart ska jag kolla på Simpsons och sen kanske skriva lite på min och Olivias fanfic för att efter det kolla på The Big Bang Theory :)
Det lär bli rätt tidigt i säng också, vi åker klockan 8 imorgon bitti så det betyder att jag måste gå upp typ kvart över sju.
Justefan, ska ju duscha också. Måste göra det snart.
OCH hämta jeansleggingsen i bilen. Satan, jag har ju en del att göra denna kväll! Haha.

Längtar inte efter att åka bil imorgon. Västerås, huuuhu...
Oh well, see YOU in London! 

Av Nathalie - 21 maj 2010 13:56

Klockan är snart 2... Då kommer pappa hem också far vi till Sundsvall för att bo hos mormor en natt och sedan åka till Västerås och flyga till världens bästa stad, London!
Can't waiitttt...
Få se nu...
Vad var det jag skulle skriva..
Eh... Jo, just det, jag kommer bara blogga från den engelska idag och imorgon, eftersom jag har en wordpress app på telefonen. 
Så vi höres från denna blogg på onsdag eller torsdag!
See yaa

Av Nathalie - 21 maj 2010 08:03

Klockan är strax över åtta och jag ska dra mig ner till skolan snart. 
Pallar verkligen inteee.
Menmen, vi slutar typ vid halv ett och då ska vi dra till Sundvällis, så det är luugna puckar!
Njae, nu borde jag nog keka ifall jag ska palla dagen.
Vi hörs och ses (maybeee?)  

Av Nathalie - 20 maj 2010 22:25

Nej, det gör jag inte...
Så jag sket i att läsa det vi skulle läsa. Hähä.
Jag sket även i att plugga på naturkunskapen, hoppas jag kan det ändå, det var inte så svårt direkt.
Muntliga i tyska imorgon också, peppa (y)
Naat.
Nu ska jag nog krypa till kojs (säger man så?!).
Eller iaf kolla klart på Ryssland - Kanada. Det står 5-2, så yaay!
Kanadensarna blir rätt sura ba så ni vet :o
De slåss och har sig!
Så får man inte göra!
Oh, right.
Imorgon drar jag till Sundsvall för att sedan bege mig till Västerås (ja, exakt, vadå Västerås?!) och sedan London. Sååå jag kan inte smsa och sånt tills på onsdag :(
Buuhuu.
See you in London with a cup of tea, dear! :)
Haa, kände för att skriva det.
Nu ska jag sluta dryga mig.

Av Nathalie - 20 maj 2010 20:42

Jo, så då har man skaffat sig en blogg på svenska också.
Fråga inte varför, jag tyckte bara att det var nödvändigt.
Ifall någon vill checka den på engelska så kan ni kolla länkarna snart. (måste lägga till den först, hehehe)
Meeen iaf.
Sverige är i semifinal i hockey VM och jag kollar på Ryssland - Kanada. HEJA RYSSLAND!
Nej, nu ska man väl läsa historian som vi ska ha läst tills imorgon.
See you on the other side!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


My life - my choices

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards